Udruga kampista Hrvatske

forum.camping-croatia.com
Sada je: 25 srp 2021 16:39.

Vremenska zona: UTC+02:00




Započni novu temu  Odgovori  [ 38 postova ]  Stranica 1 2 Sljedeća
Autor/ica Poruka
PostPostano: 03 vel 2016 21:50 
Offline
trudi se

Pridružen/a: 03 vel 2016 15:26
Postovi: 3
pozdrav svima na forumu!

imam maleni ford transit koji preuredjujem u kamper. ne namjeravam uloziti puno novaca jer planiram u blizoj buducnosti uzeti veci kombi pa cu njega bolje opremiti. htio bih povoljno upogoniti nekakvo grijanje, a da je sigurno :) pa me zanimaju prijedlozi.

zanima me i kako rijesiti krevet. namjera mi je bila ubaciti unutra kvalitetan intexov madrac, ali za njega nemam dovoljno prostora pa cu morati uzeti nekakvu spuzvu i izrezati na mjeru. sto predlazete, koji materijal i debljinu uzeti?


Vrh
   
PostPostano: 04 vel 2016 08:06 
Offline
Moderator
Avatar

Pridružen/a: 04 lip 2009 07:43
Postovi: 5454
Lokacija: From The Balkony
i bolje da ne staviš INTEX madrac jer gdje god on dotakne neki rub ŠKRIPI! i nema normalnog spavanja.... spužva je bolja stvar i cca 8-10cm je sasvim dovoljno...

ali ideja na internetu imaš jako puno i sve ovisi za što ti treba kombi ali da se to za malo novaca jako dobro iskoristiti...

grijanje? e tu ćeš ovisiti o struji i onda sa prijenosnim radijatorom najbolje... svi oblici plina i drugih grijalica bez kvalitetnog ulaza zraka i izlaza dimnih plinova ne bi ti trebali biti rješenje...

_________________
ljeti kampiranje, zimi skijanje... slika


Vrh
   
PostPostano: 04 vel 2016 09:04 
Offline
Moderator
Avatar

Pridružen/a: 18 ruj 2009 23:19
Postovi: 7079
Lokacija: Osijek
Slažem se sa Statlerom.

Dodatno za intex je da se madraci toga tipa nisu pokazali kao pouzdano i dugotrajno rješenje, često počnu ispuštati bez da se negdje probuše. :-??


Vrh
   
PostPostano: 04 vel 2016 15:53 
Offline
zeleni kampist

Pridružen/a: 22 lip 2014 15:23
Postovi: 63
Sto se tice grijanja webasto dimni plinovi su vani a on vrti i zagrijava zrak u prostoru i trosi jako malo struje i nafte

Poslano sa mog ZP1000S koristeći Tapatalk


Vrh
   
PostPostano: 04 vel 2016 20:26 
Offline
trudi se

Pridružen/a: 03 vel 2016 15:26
Postovi: 3
u pravu ste, intex madrac ne bi valjao u kombiju. skripalo bi na sve strane, pogotovo nocu :) pogledati cu za neke spuzve.

kombi cu najvise koristit ljeti za odlazak na more i tada mi nedostatak grijanja nece predstavljati problem :) u ostalim godisnjim dobima ja i bolja polovica rado planinarimo, ideja je da bi mogli prespavati u kombiju. struja kao opcija je ok, ali izvan kampova nema prikljucka pa to otpada :( razmisljao sam o plinu pošto cu ga imati u kombiju za kuhanje, ali nekako mi se to ne cini mudro. s vebastom nemam puno iskustava, imali smo ga nekad na barci i upuhavao je zrak koji je smrdio po nafti.


Vrh
   
PostPostano: 04 vel 2016 20:51 
Offline
iskusni kampist

Pridružen/a: 26 vel 2012 18:34
Postovi: 264
pozz

vreca za spavanje.... :icon_wink:

_________________
https://www.youtube.com/channel/UCnzZugurTMgOPsDdVnKumYA


Vrh
   
PostPostano: 04 vel 2016 20:56 
Offline
trudi se

Pridružen/a: 03 vel 2016 15:26
Postovi: 3
vreca za spavanje umjesto grijanja? istina, ima ih jako kvalitetnih, cak i bracnih, ali nekako mislim da se mojoj boljoj polovici ne bi svidjela ideja :)


Vrh
   
PostPostano: 04 vel 2016 21:28 
Offline
iskusni kampist

Pridružen/a: 26 vel 2012 18:34
Postovi: 264
...sto mi je to nesto poznato. :icon_wink:

_________________
https://www.youtube.com/channel/UCnzZugurTMgOPsDdVnKumYA


Vrh
   
PostPostano: 04 vel 2016 22:13 
Offline
Zen kampist
Avatar

Pridružen/a: 10 srp 2009 16:10
Postovi: 1032
ovdje imaš nekih spužvenih madraca po dosta povoljnim cijenama, a možeš ih izrezat kako ti odgovara http://jysk.hr/spavaca-soba/madraci/madraci-od-pjene

_________________
www.tz-donjimiholjac.hr


Vrh
   
PostPostano: 05 vel 2016 09:28 
Offline
zeleni kampist

Pridružen/a: 22 lip 2014 15:23
Postovi: 63
zampano je napisao/la:
u pravu ste, intex madrac ne bi valjao u kombiju. skripalo bi na sve strane, pogotovo nocu :) pogledati cu za neke spuzve.

kombi cu najvise koristit ljeti za odlazak na more i tada mi nedostatak grijanja nece predstavljati problem :) u ostalim godisnjim dobima ja i bolja polovica rado planinarimo, ideja je da bi mogli prespavati u kombiju. struja kao opcija je ok, ali izvan kampova nema prikljucka pa to otpada :( razmisljao sam o plinu pošto cu ga imati u kombiju za kuhanje, ali nekako mi se to ne cini mudro. s vebastom nemam puno iskustava, imali smo ga nekad na barci i upuhavao je zrak koji je smrdio po nafti.

To su bili stari tipovi webasta novi imaju usis i ispuh vani a u kabini imaju cilindar preko kojega ventilator vrti zrak iz prostora

Poslano sa mog ZP1000S koristeći Tapatalk


Vrh
   
PostPostano: 21 sij 2017 20:30 
Offline
kamperska gerijatrija

Pridružen/a: 31 srp 2013 18:20
Postovi: 632
Ovdje bih ubacio taj problem grijanja u kamperu koji ipak nije za zanemariti. Posebno ako idemo u hladnije krajeve ili pak na zimovanje.

Boca plina koju imamo u kamperu je obično oko 10,5 kg plina i idu 2 komada.

Ovo je manual za Trumu kombi koju manje više svi imaju ugrađenu-
https://www.truma.com/downloadcenter/co ... _dk_se.pdf

Prema trumi kombo 2 koji je najmanji model, potrošak je oko 0,16 kg/sat plina dakle skoro pa 3,8 kg na dan odnosno boca plina od 10,5 kg za 2,76 dana. Na žalost ovo je tvornički podatak gdje nisu dali odnos vanjska/unutrašnja temperatura / debljina izolacije pa ga moramo nagađati.

Master, mislim da si ti dao podatak da su 2 boce plina trajale zimi na skijalištu oko 7 dana. Dakle 21/7=3 kile plina dnevno što bi nekako bilo u redu.
Daj me ispravi ako sam u krivu. :dance:

Stoga ako idemo na duži period javlja se problem manjka plina jer nemamo gdje zamijeniti boce. Jasno da ja govorim o sistemu kada nismo u kampu prikopčani na 220V! :bow-blue:

Koliko vidim ova nova truma ima i električno grijanje snage 2000W što je za orjentaciju ako idemo na obićnu nezavisnu električnu grijalicu jer je ona za manje kampere do 5 metara. Isto tako neki kampovi imaju i ogranicenu strujni priključak stoga nam je važan tvornički podatak da za nju ide osigurac veci od 5,6A Ovo je proračun 2000W= 220V x Struja A x 1,73 odnosno 2000/(1,73x220) = 5,25A
Ovako možemo izracunati koliko možemo opteretiti grijalicu a da ne moramo zvati pomoć u kampu da nam vrate osigurač u std by stanje.
Jasno da svi stari kamperi sa starim modelima trume kombi imaju samo plinsko grijanje. Prepostavljam da u slucaju gubitka plina tj pada pritiska u sistemu truma ima senzor koji obustavlja paljenje brenera, jer bi u protivnom izgorio upaljač plina, stoga bolje je biti na oprezu i procjenom stanja plina izbjegnuti slucaj.
GRIJANJE TOKOM VOŽNJE JE KAKO KAŽE MANUAL DOZVOLJENO AKO IMA CRASH VENTIL NO KAŽE DA PROVJERIMO LOKALNE ZAKONE. ZA FRANCUSKU TO NE VAŽI, DAKLE NEMA GRIJANJA.

Da sistem ne smrzne ima automaski ventil prekotlačni koji otvara ako poraste tlak ali otvara i kada padne temperatura u unutrašnjosti auta na 3 C,a zatvara kada poraste na 7 stupnjeva.....dakle to je zastita za zaboravne. Ne zaboravite da ce vam tada nivo vode u tanku pitke vode ostati oko polovice te cijevi / pumpa vode popunjene vodom zbog vakuuma pa Truma samo stiti sama sebe a NE i SISTEM. Preporuka je da se ovaj ventil rucno otvori te sve spine budu otvorene sa toplom vodom te tako svu vodu izdreniramo. Ja obično kompresorom zrak pušem na tlačnu cijev na pumpi i to spinu po špinu toplo/hladno i obicno na svaku izade po još oko decilitar vode koji zaostane u cijevi. Jasno da kemijski WC spremim u garažu na toplo a tank sive otpadne vode je sa stalno otvorenim ventilom premda za kampiranje on ima svoj posebni grijač da voda ne smrzne. Ovo je pravilna zastita od smrzavanja. Ne zaboravite ocistiti tank pitke vode koji je prepun nataloženog klora u vidu bijelog taloga jer taj talog prolaskom kroz pumpu oštečuje gumeni rotor pumpe a time i kapacitet...


Vrh
   
PostPostano: 22 sij 2017 15:29 
Offline
iskusni kampist

Pridružen/a: 10 lip 2012 09:31
Postovi: 355
Nas je sada na putu po Italiji spasio webasto. Plin nam nebi izdržao svi 11 dana. Imali smo slozen adapter za punjenje boce, ali to možeš izvesti jedino na prevaru. Nitko ti ne želi puniti bocu mada smo na jednoj benzinskoj našli kako legalno prodaju te adaptere za svoje boce.
Webasto je zakon. Na njega smo se grijali, a frižider, topla voda i kuhanje na plin.
Prva boca je trajala 4 noći i 4 dana. S time da ja imam trumu t55s koja ima termostat i ne gori stalno već se uključuju po potrebi.

Poslano sa mog SM-N910C koristeći Tapatalk


Vrh
   
PostPostano: 23 sij 2017 22:22 
Offline
kamperska gerijatrija

Pridružen/a: 31 srp 2013 18:20
Postovi: 632
Hvala masteru na iskustvima i podacima jer podaci iz prakse su dragocijeni


Da nastavim dalje, naime ne zaboravite očistit rupice na svim špinama koje su najvjerojatnije zacepljene sa ovim bijelim talogom, nemojte se iznenaditi novim mlazom nakon čišćenja.

Ovo je taj crash ventil koji bi morao štititi plinski sistem kampera od sudara...
https://www.truma.com/uk/en/gas-supply/ ... -video.php

a ovo je regulacioni ventil na 0,3 mbar skupa sa crash ventilom integrirani u jedan uređaj a postoji i dual kombinacija da ne prekapčamo boce

https://www.truma.com/uk/en/gas-supply/ ... -drive.php

ovo je uređaj za kontrolu stanja plina u boci tj nivoa...

https://www.truma.com/uk/en/gas-supply/levelcheck.php

Dakle hvala Masteru što je potvrdio iz prakse da možemo očekivati potrošak plina sa grijanjem kuhanjem i hlađenjem sto je oko 2,6 kilograma plina na dan sto se otprilike slaže sa onim podacima koje navodi i truma....0,16 kg na dan tj 3,8 kg/danu.

Na žalostzamjena zamjenskih boca ne dolazi u obzir u inozemstvu pa su tome problemu većina kamperaša doskočila da je ugradila automobilsku auto plin bocu u kamper i time riješili problem na duži period ili bolje receno trajno jer ovu bocu možemo puniti bilo gdje jer je prikljucak EU standard.


Eh a da li je i to točno? APSOLUTNO NE! Pogledajte ovu tablicu zemalja sa različitim priključcima i ne budite iznenađeni ako recimo u Norveškoj vaša auto boca ne može bit napunjena jer je ....priključak različit! Englezi imaju ovakve boce i razne priključke pa se adapterima mogu puniti i ZAMJENSKE BOCE!!!! :obscene-drinkingcheers: :handgestures-thumbup:

http://www.lpgshop.co.uk/refillable-gas ... n-boat-rv/


Po mome mišljenju ovo bi bilo najbolje rješenje ako ne želimo puno radnji sa zadržavanjem postojećega sistema sa dvije boce..400 funti za dvije boce je oko 4000 kuna - jako puno na žalost. Ja nabavio ovu ato za 300 kuna!!! :bow-blue: :bow-blue: :bow-blue:
..dakle u europu samo sa adapterima jer naš priključak pase samo u Francuskoj španjolskoj Italiji poljskoj i ostalim istern zemljama dok za one koji idu Skadinaviju (Nordcapp) TREBA ADAPTER :shhh: :snooty: :snooty: :snooty:

za niih treba ovaj set adaptera :dance: :clap: :obscene-drinkingcheers:

http://www.lpgshop.co.uk/uk-bayonet-w21 ... pters-set/

Ako idemo sa auto bocom - Istrle je to uradio ovako....
viewtopic.php?f=44&t=1537

kod engleza ce vam dati ovo
http://www.lpgshop.co.uk/40l-vapour-gas ... 646mm-set/

U biti sama auto boca Istrletovoga tipa 60 lit kod mene leži na stolu za ugradnju već duže vrijeme :bow-blue:
Njezina je težina 22 kilograma dok boca za kučanstvo 12,1/11,9 kg jasno x2 u biti identična težina. 80% volumena se auto boca puni dakle oko 48 kg plina podijeljeno na dnevnu potrošnju od 3 kg daje autonomiju od 16 dana. Jasno da citav sklop teži ukupno oko 70 kilograma što je težina jedne osobe, za razliku od dvije zamjenske boce od 44 kg. Ovo je važno da drzimo težinu kampera u nekim granicama <3,5T.

Ugradnja ide na desnu stranu jer tamo ima jedino neiskorištenoga mjesta ispod oplate. Na tehničkome ova boca nije predmet ispitivanja jer nije dio pogonske grupe. Dakle nema niti 5 godišnjega atesta niti ispitivanja instalacije. Na cijevi koja služi za uzimanje plina za motor treba izvršiti preinaku jer automobilski motor uzima direktno tekuću fazu dok plinski uređaji plinsku fazu koju preko regulacionog ventila od 0,3 bara vode na potrošače.

Zašto jedan plinsku a drugi tekuču fazu? Plinska faza i tekuca su u jednome ekvilibriumu ovisno o tlaku/temp detalji koji se uce u tehnickim školama a ovdje cemo skratiti i reci da iz tekuce faze izlazi plinska faza dakle ako malo trošimo plina (0,3 bar tlak) tada iz tekucine ima vremena da ispari potrebna količina plina no kod auta / motora koji treba 10-15 kg plina na sat tu nema vremena ispariti toliko plina pa se uzima tekuca faza koja se onda ubrzano isparava u posebnome isparivacu ili Plućima koja se griju toplom vodom sa motora, dakle zato se kada je motor/voda hladna ne može auto startati na plin nego na benzin. Nema tople vode - nema isparavanja - nema rada motora!

http://auto.howstuffworks.com/fuel-effi ... s/lpg5.htm
https://www.youtube.com/watch?v=aSKFOj0qkZY
https://www.youtube.com/watch?v=qB7h7ftdsQA

Dakle ako imamo mogucnost punjenja boce plinom pa i reguliramo težinu auta te imamo dovoljno energenta za citavo putovanje na svakoj LPG punionici/benzinskoj stanici. Zbog toga je bilo proizvođačima/ samograditeljima puno isplativije ugraditi sistem grijanja / tople potrošne vode / plinskoga kuhala preko kombiniranoga plinskoga grijača nego reko recimo Webasto naftnoga uređaja. I zato Webasto ili koji drugi naftni uređaj ne nalazimo u kamperima prečesto. Jednim su uređajem riješili sve potrebe. Isto tako su stavili da se koriste zamjenske boce zbog jednostavnosti i ekonomičnosti proizvodnih troškova, a ugradnju stabilnoga plinskoga spremnika su prepustili after marketu odnosno samograditeljima.

Vraćem se na usisnu cijev plina na spremniku gdje na skupnome ventilskome poklopcu moramo jednostavno otpilati cijev koja je uzimala plin sa dna spremnika da sada uzima sa samoga vrha dakle plinsku umjesto tekuće faze. Solenoid ventilom smo elektricno riješili da otvaramo / zatvaramo plin iz boce a onda ga vodimo na regulator gdje spustamo tlak na potrebnih 0,3 bara. Zašto istrle nema crash ventila? Jer je on već ugrađen u izlaznome kanalu u plinskoj glavi koja se motira na bocu, a kako nema kod auta regulatora na 0,3 bara njega su naknadno ugradili da na uređaje garantirano dolazi plinska faza.

Ugradnja auto boce se dakako isplati kako vidimo iz priloženog je je plinsko napajanje jako važna stavka posebno kod zimskih putovanja. Ne zaboravimo Statlerov savjet za posebni vod za plinski roštilj koji je možda ovdje jedna od najvažnijih stavki. :-?? :obscene-drinkingcheers:

gornji linkovi ce svima raščistiti sve dileme...Bajki/Statler su od moga sugrađanina iznajmili kamper sa ugrađenom auto bocom i ne kriju svoje oduševljenje...

Moram priznati da mi se ona punjiva plinska boca od 2000 kuna kod engleza jako dopala jer je možemo motati kamo god želimo, prenosna je....i ne treba ništa naknadno ugrađivati...

Nemojte mi zamjeriti na duljini izlagana jer ovako pišući i sam nešto naučim!!!!! A forum koristim za privatnu arhivu podataka!!

E sada zašto nema Webasta ili naftnoga grijanja u kamperima prečesto cemo vidjeti u daljnjem nastavku.


Vrh
   
PostPostano: 24 sij 2017 08:46 
Offline
Moderator
Avatar

Pridružen/a: 18 ruj 2009 23:19
Postovi: 7079
Lokacija: Osijek
Jedini problem auto boce u kamperu je što te netko može zatražiti atest (i ugradnje i tlačne probe boce) i i bez njega ti nesmije točiti! Druga je stvar što zasada to nitko netraži ni kod nas, a ni vani.


Vrh
   
PostPostano: 24 sij 2017 22:40 
Offline
kamperska gerijatrija

Pridružen/a: 31 srp 2013 18:20
Postovi: 632
Baš zbog toga sam pitao na tehničkom da li takva boca podliježe kontroli. Kako su mi rekli da ne, vrata su širom otvorena jer ovi na benzinskoj nikada ne pitaju ateste jer nisu za to niti ovlašteni, oni su ovlašteni za prodaju. Ovlaštena je jedino policija za pregled dokumentacije koju izdaju na tehničkoim pregledima i to prema zakonodavčevim odredbama odnosno pravilnicima.. :obscene-drinkingcheers:

Zaboravio sam rec da grijač na plin Truma ima kapacitet vode oko 10 lit koje zagrije za 10-15 minuta na 60C a to je dovoljno za kratki tuš za dvije osobe. Onda se opet mora cekat da zagrine za slijdeci dvojac.

https://www.youtube.com/watch?v=AXzGDU8Aa-8
https://www.youtube.com/watch?v=Z8z2ZmDtgnY

Kako sam već rekao jedan jako stari sustav koji se koristi SAMO ZA ZAGRIJAVANJE u kamionima , autobusima, plovilima je grijanje na naftu a to je WEBASTO lider u toj grani. Dakle sve kamionđžije koje sada stoje po autocestama u EU se griju na Webasto zboj jednostavnog sistema koji koristi isti rezervoar kao i motorni pogon, jednostavan je pouzdan i višegodišnje provjeravan. Mana je što je SAMO za grijanje. Kada uzmemo u obzir proizvođace kampera oni moraju napraviti ili spakovati tehnologićan proizvod gdje ce imati jednostavnu proizvodnju pa im se ne isplati raditi odvojene sisteme nafta- plin nego su skupa sa Trumom ukomponirali kompaktni i cjeloviti plinski sustav kojime su elegantno riješili sistem. No ne zaboravimo da uvijek u listi proizvođača mora postojati neko kao nazovi tata-mata Mercedes-Bmw koji ce u svoje precjenjeno skupocjene kampere postaviti i grijanje na naftu odnosno ugraditi Webasto sustav grijanja na zahtjev razmaženih (a možda i realnih ) kupaca.

Po mome mišljenju Webasto je jako dobra opcija ako radite kampera jer cete imati energetski rečeno neovisno grijanje prostora jer cete crpiti u izobilje nafte iz rezervoara. Jasno da je preinaka postojecega plinskog grijanja puno jeftinija ako se stavi auto boca as adapterima za EU punionice, nego poc u ugradnju Webasta.

Ovo je ono što Webasto nudi
https://www.webasto.com/fileadmin/webas ... alogue.pdf



Oni mali radoznaliji ce uvidjeti da Webasto nudi i Air condition kompresorski pogonjen sa strane motora, dakle don radi motor imamo i hlađenje cjelokupnog prostora. A ima i kombinirana varijanata za 220V kada ste u kampu... :greetings-wavingyellow: no otome kod Hlađenja

Potrošak Webasta 2 kw je oko 0,12-0,24 l/sat dakle od 2,9 - 5,7 litara na dan sto za samograditelje daje jednu veliku pogodnost.

https://www.webasto.com/fileadmin/webas ... asheet.pdf

na žalost nema sistema koji bi grijao toplu potrošnu vodu


Vrh
   
PostPostano: 24 sij 2017 23:13 
Offline
kamperska gerijatrija

Pridružen/a: 31 srp 2013 18:20
Postovi: 632
ispravak gore navedenoga uz komentar :naughty: a na sto cemo kuhati?

https://www.webasto.com/int/markets-pro ... l-top-evo/

ima webasto i za to rjršenje :handgestures-thumbup: :banana-dance: :bow-blue: samo konfigurirajte kamper i evo kuhala

https://www.webasto.com/int/markets-pro ... urator-rv/

https://www.youtube.com/watch?v=eDTADWUmnqA


Vrh
   
PostPostano: 25 sij 2017 01:18 
Offline
trudi se

Pridružen/a: 30 lis 2016 21:28
Postovi: 32
master222 je napisao/la:
Nas je sada na putu po Italiji spasio webasto. Plin nam nebi izdržao svi 11 dana. Imali smo slozen adapter za punjenje boce, ali to možeš izvesti jedino na prevaru. Nitko ti ne želi puniti bocu mada smo na jednoj benzinskoj našli kako legalno prodaju te adaptere za svoje boce.
Webasto je zakon. Na njega smo se grijali, a frižider, topla voda i kuhanje na plin.
Prva boca je trajala 4 noći i 4 dana. S time da ja imam trumu t55s koja ima termostat i ne gori stalno već se uključuju po potrebi.

Poslano sa mog SM-N910C koristeći Tapatalk


Koliko košta Webasto i kako to zapravo radi ? Gdje upuhuje zrak ?


Vrh
   
PostPostano: 25 sij 2017 07:28 
Offline
iskusni kampist

Pridružen/a: 10 lip 2012 09:31
Postovi: 355
Pingvin je napisao/la:

Koliko košta Webasto i kako to zapravo radi ? Gdje upuhuje zrak ?


Novi je cca 2000eura, ali vidim u njuškalu da su rabljeni 3000-5000kn

Meni uzima zrak iz vozačke kabine i ispuhuje na dva mjesta kod središnje klupe. Sve je složeno sa elastičnim crijevima kao i truma grijanje

Poslano sa mog SM-N910C koristeći Tapatalk


Vrh
   
PostPostano: 25 sij 2017 08:36 
Offline
Moderator
Avatar

Pridružen/a: 18 ruj 2009 23:19
Postovi: 7079
Lokacija: Osijek
RI898 je napisao/la:
Baš zbog toga sam pitao na tehničkom da li takva boca podliježe kontroli. Kako su mi rekli da ne, vrata su širom otvorena jer ovi na benzinskoj nikada ne pitaju ateste jer nisu za to niti ovlašteni, oni su ovlašteni za prodaju. Ovlaštena je jedino policija za pregled dokumentacije koju izdaju na tehničkoim pregledima i to prema zakonodavčevim odredbama odnosno pravilnicima.. :obscene-drinkingcheers:



Na benzinskoj nisu ovlašteni za pregled papira, ali zakonski nesmiju točiti ako na vozilu nemaš zelenu naljepnicu s oznakom LPG!


Vrh
   
PostPostano: 25 sij 2017 19:56 
Offline
kamperska gerijatrija

Pridružen/a: 31 srp 2013 18:20
Postovi: 632
Bajki budem pital pumpaše kako reagiraju na kampera samo sa bocom bez nalepke! :handgestures-thumbdown: :crying-yellow: :handgestures-thumbup:


kako radi webasto?

https://www.webasto.com/int/markets-pro ... g-general/

https://www.webasto.com/fileadmin/webas ... p-faqs.pdf

https://www.google.hr/search?q=wohnmobi ... -QQ2VjM%3A


Master kolko kužim vi imate plinsko grijanje prostora/ tople vode / kuhanje ali ste baš zbog navedenih problema autonomije prebacili grijanje na Webasto? Mislim da je to odlično rješenje.
postoji još rješenje da se topla voda motora dovodi u kabinski prostor no problem ostaje kada se stoji pa bih ga anulirao sa liste.

Kod samogradnje ipak mislim da je jedan kompletan webasto odlicno rješenje kada se ide od nule baš zbog autonomije!


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 38 postova ]  Stranica 1 2 Sljedeća

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 1 gost.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan